opisy o smierci

Temat: piątkowe wywody doktora _OMENA_
Użytkowniczka "Mercury" napisała:


| :)  Jak rodzice sie beda czepiac to powiedz, ze znasz takiego
jednago
| (tylko nic bardziej konkretnego), co jeszcze mniej dba o auto i z
Toba
| nie ma tak zle to bedziesz miala spokoj :)
nie uwierza :)


W tym momencie chyba powinienem sie zaczerwienic ;))


| to olewam. Gdyby tak miec blyszczacego metalika, ktory po umyciu
razi
| wrecz w oczy! :)
noooo !!! a nie takie biale niewiadomo co - jeszcze z glupia nalepka
firmowa
na masce :-/


Ja tez nie znosze naklejek i innych dodatkow. Zastanawiam sie jak moj
brat mogl kiedys wieszac w samochodzie rozne fredzle, choinki i inne
takie, albo kumple z tymi naklejkami.... fuj


| Ooo! Juz wiem cos wiecej i wiem na jakie samochody zwrocic teraz
uwage
| na drodze ;-))
jak go kiedys umyje to znaki szczegolne znikna ;)


Zostanie naklejka :)  Musze jeszcze tylko wybadac jak ona wyglada ;)

A tak swoja droga to ostrzegam, ze gdy sie wyjezdza na droge to jednak
dobrze by bylo, aby przez przednia szybe bylo widac droge. Ja dzisiaj
probowalem jechac z wychuchana dziurka wielkosci....... tak polowa
myszki i o maly wlos skonczylbym na scianie budynku ;)

pzdr


Źródło: topranking.pl/1204/piatkowe,wywody,doktora,omena.php


Temat: FRANCUSKI: temetyka samochodowa
Czesc
To jest opis jakiegos Citroena.

- direction agrĂŠment de conduite (Wygoda sterowania układu kierowniczego?)


podaj wiekszy kawalek zdania

- la revolution du multiplexage


multiplexsage - zwielokrotnianie, komutacja, itp. - podaj wiekszy kawalek
zdanie

Okreslenia dotyczace linii zewnetrznej samochodu:
- poignĂŠes ton caisse sur VTR/EXCLUSIVE/VTS
- capot fortement nervurĂŠ


maska silnika silnie uzebrowana (przetloczenia  karoserii)

- chevrons imposants intĂŠgrĂŠs /dot. linii zewnetrznej samochodu/


imponujacy (duzy) znak firmowy Citroena zintegrowany z karoseria (nie
naklejka z plastiku)

- Projecteurs a glace lisse intĂŠgrant sur tous niveaux des antibrouillards


swiatla przednie pokryte gladka szyba zintegrowane calkowicie ze swiatlami
przeciwmgielnymi

- barrette de plaque de police intĂŠgrant 2 chevrons


wspornik montazowy "tabliczki policyjnej" (tablicy rejestracyjnej???) z
umieszczonym znakiem firmowym Citroena (chevron - krokiew)

Materiał jakim dysponuję składa się niestety z urwanych zdań, nie
tworzących
logicznej całości. Dlatego trudno go tłumaczyć z kontekstu. Jeżeli ktoś
zechce mi pomóc, to z góry dziękuję

Waldemar Biegalski


Pozdrowienia
Roman K


Źródło: topranking.pl/1532/francuski,temetyka,samochodowa.php


Temat: parkowanie

Gdzieś było na grupie o naklejkach "nie parkuj jak łoś", którą się
przykleja
na przednią szybę

Dawno temu juz taki sposob podawalem (wiec przepraszam tych, ktorzy juz go
znaja). Stosowali ten sposob cyklisci (tacy na 2 kolach) w Holandii na
kierowcow, ktorz swoje auta stawiali na sciezkach rowerowych. Kazdy
rowerzysta mial torebeczke z drobno pokruszonym chlebkiem lub ziarenkami.
Samochodzik, ktory tak stal dostawal dawke takiej karmy na dach i maske
przednia a golebie i inne ptaszki zalatwialy sprawe. Widzialem samochod po
wydziobaniu karmy przez ptaki - nie nadawal sie nawet do lakierowania.
Gwozdz przy tym to pryszcz. Co prawda akurat trafily sie mewy, ktore tez nie
stronia od chleba a dzioby maja zacne.

Efekt byl ponoc piorunujacy - sciezki nie sa nawet slupkami odgrodzone.


Źródło: topranking.pl/1603/parkowanie.php


Temat: czego to Polacy nie wymysla


Wlasnie widzialem kilka samochodow z kratka(Pandy Van), ktore przywiozly
towar do firmy i nic by w tym nie bylo dziwnego gdyby nie to iz
wszystkie maja naklejki osob niepelnosprawnych(inwalidzkie niebieskie
wlepki) oraz za przednia szyba legitymacje osob niepelnosprawnych
uprawniajace m.i. do parkowania na zakazie, wjazdu w niektore zabronione
miejsca, brak oplat za parkingi, itp. Oczywisce w trzech opisywanych
autach przyjechalo trzech mlodych chlopakow i chyba i jeden gosc w wieku
okolo 40lat, ktorzy w kilka minut rozpakowali auta - wiec gdzie tu
inwalidztwo chyba, ze umyslowe. Widac Polak potrafi wszystko i nawet juz
mu nie wystarcza parkowanie na kopercie ze znakiem inwalidy. Rece
opadaja, jak zyc w tym chorym kraju?? Wyzalilem sie :-)
pozdrawiam


Kiedyś jechałem sobie z D-cy do Mielca, w lusterku widzę, jak jeden młody
gniewny wyprzedza wszystko co jechało. Wyprzedził mnie i wpakował się przed
maskę. Jechał chyba Astrą H, oblepioną kolorowymi nalepkami jak to repy mają
w zwyczaju. Z tyłu na szybie najklejka "inwalida". Mówię do kolesia (na CB),
że nieźle posuwa jak na inwalidę. On na to, że nalepka się przydaje, może
stawać gdzie chce itd i śmignął dalej gdzieś do przodu.

Widać Twój przypadek jest nie jest odosobniony.


Źródło: topranking.pl/1610/czego,to,polacy,nie,wymysla.php


Temat: BABY w aucie


Zbigniew Wasiak wrote:

Fill <f@kki.net.plnapisał(a) w artykule
<34a3989@news.tpnet.pl...

| Po co ta informacja?

Na przykład po to, żebyś szybkim wyprzedzaniem nie wcisnął się nagle
przed zalepionego zmuszając go do gwałtownego hamowania


To i tak jest zabronione i niepotrzebne sa do tego zadne naklejki


i w efekcie
przelot dzieciaka z tylnego siedzenia, pomiędzy fotelami następnie
przez przednią szybę, po masce i na asfalt pod koła.
(trochę przejaskrawiłem ale wiadomo o co chodzi).


To w takim przypadku dla dobra dziecka zamiast nalepiac glupie
naklejki wsadza sie dzieciaka w fotelik i zapina. Naklejki nie
naucza niczego matolow co jezdza jak napisales wyzej.

Dlaczego napisalem ze naklejki sa glupie (nie obrazajcie sie:

sluza samouspokojeniu ze skoro wszyscy MUSZA widziec ze wioze
dziecko to nie musze uwazac
kiedy widzi sie co tak oznakowane samochody wyprawiaja na drodze
kiedy nie w nich dziecka znikaja wszelkie watpliwosci.

Pozdrawiam i naklejajcie Sobie co sie Wam podoba :)
(ja nakleilem sobie w maluchu "Intel inside Pentium MMX" na
obrotomierzu)


Źródło: topranking.pl/1612/baby,w,aucie.php


Temat: no i mialem wypadek
stalo sie. 250 tys km przjechanych i mnie dopadlo, ale po analizie
sytuacji dochodze do wniosku ze bylem bez szans.
mojej asterce brakuje teraz lampy, ma pogieta maske i blotnik, maluch
ktory pode mnie wjechal jest do kasacji.
sytuacja wygladala nastepujaco:
jechal samochod, przed nim w/w maluch i za nimi ja. samochod zaczla
wyprzedzac malucha i nie zdazyl jeszcze wrocic na swoj pas gdy ja
zaczalem go rowniez wyprzedac malucha. w tym momencie koles z malucha
skrecil pod moje auto. twierdzi ze mial wlaczany kierunkowskaz,
bynajmniej ja go nie widzialem. Moja astra ma uszkodziny prawy przedni
naronik, maluch dostal w lewy tylny naroznik, po czym przewrocil sie
na bok. Policja jeszcze nie stwierdzila czyja wina, ale policjant
spisujacy protokol stwierdzil, ze wina kolesia z malucha ewentualnie
wspolwina. gdyby orzekli wspolwine to co robic?? mial juz ktos podobna
sytuacje ?? prosze o pomoc

JaS
Astra 1.6 16v z naklejka chwilowo nie jezdzaca :(


Źródło: topranking.pl/1613/no,i,mialem,wypadek.php


Temat: no i mialem wypadek


stalo sie. 250 tys km przjechanych i mnie dopadlo, ale po analizie
sytuacji dochodze do wniosku ze bylem bez szans.
mojej asterce brakuje teraz lampy, ma pogieta maske i blotnik, maluch
ktory pode mnie wjechal jest do kasacji.
sytuacja wygladala nastepujaco:
jechal samochod, przed nim w/w maluch i za nimi ja. samochod zaczla
wyprzedzac malucha i nie zdazyl jeszcze wrocic na swoj pas gdy ja
zaczalem go rowniez wyprzedac malucha. w tym momencie koles z malucha
skrecil pod moje auto. twierdzi ze mial wlaczany kierunkowskaz,
bynajmniej ja go nie widzialem. Moja astra ma uszkodziny prawy przedni
naronik, maluch dostal w lewy tylny naroznik, po czym przewrocil sie
na bok. Policja jeszcze nie stwierdzila czyja wina, ale policjant
spisujacy protokol stwierdzil, ze wina kolesia z malucha ewentualnie
wspolwina. gdyby orzekli wspolwine to co robic?? mial juz ktos podobna
sytuacje ?? prosze o pomoc

JaS
Astra 1.6 16v z naklejka chwilowo nie jezdzaca :(


mialem podobna sytuacje, 1 ciagnik, 2 auto w ktore wjechalem, 3 ci ja.
2 nie wyprzedzal, ja wyprzedzalem. 2giemu zachcialo sie skrecic gdy byl juz
wyprzedzany. dostal w tylny lewy bok
tez jakies "skrzyzowanko", ale w mysl prawa drogowego byl to po prostu wjazd
na posesje
wezwalem gliny, slady mojego hamowania na lewym pasie, jego wina, no problem
Piotr


Źródło: topranking.pl/1613/no,i,mialem,wypadek.php


Temat: Pozdrawiam Grupowicza w Granatowej Thalii WZ*** (Wa-wa)

"Paweł Łukawski" wrote:

Trza było bytem zaszurać jak mawia Borsuk.


Ale i tak już mnie minąłeś...


Bywasz tam częściej?


Jak  wracam z pracy to często tamtędy (Miedzianą) lub Żelazną.


praktycznie dwa razy dziennie rano i po południu.


Ja też: rano do a po południu z pracy :)


Dodatkowo możesz wypatrywać tam autko Seby [ciach!]


Może, może... widziałem już czerwonego Peugeouta 205 WXL cośtam i Nubirę
kombi PO****, ale niekt się nie odezwał :(  Żeby było ciekawiej, o
każdym z tych dwóch samochodów pisałem już po dwa razy, ale za każdym
razem to samo-czyli nic :(
Zastanawiam się co z takimi ludźmi robić-mają naklejki, a nie czytają
grupy. Może powinienem śrubokrętem/gwoździem na masce albo przedniej
szybie wypisywać pozdrowienia? ;)


Źródło: topranking.pl/1613/pozdrawiam,grupowicza,w,granatowej,thalii,wz.php


Temat: POMOCY - lakierowany zderzak potłuczony


"a" <bleblebl@onet.euwrote in message



| Czym zapolerować te rysy i czym zapaćkać miejsca, gdzie widać czarny
| plastik
| (kilka dziurek, mniej więcej 1mm*1mm)?

niczym. naklej tam jakas naklejke.


Pal licho te dziurki. Najgorsze są pęknięcia - rozeszły się na całej
długości, od lewej do prawej strony :-( Może daje się to zapolerować np. za
pomocą jakiejś kredki, później szmatą - na błysk?

W każdym razie w oczy rzucają się grube rysy - jest zimno, plastik się
wgniótł i wrócił do normalnej pozycji, a lakier nie wytrzymał i popękał jak
szkło. Chciałbym to naprawdę czymś zabezpieczyć, bo nie wiem, czy np. po
myjni nie okaże się, że lakier złazi, jak naklejka. Może są jakieś preparaty
nadtapiające lakier? Coś do polerowania ale tak, żeby drobiny pękniętego
lakieru się ze sobą zestaliły? Kiedyś widziałem faceta polerującego przednią
maskę - też miał lakier bardzo pokiereszowany i na szmacie, którą polerował
wyraźnie osadził się ten polerowany lakier - była w jego kolorze, więc
musiało to jakoś wejść w reakcję z lakierem. Znacie takie środki? Trochę
zdesperowałem, ale to nowy samochód i szkoda mi po prostu :-(
Wiem, że to w zasadzie nic, ale może ktoś już miał doświadczenia z czymś
takim - dzięki z góry za pomoc i przepraszam za zawracanie 4 liter.


Źródło: topranking.pl/1616/pomocy,lakierowany,zderzak,potluczony.php


Temat: Golf IV 1.4 40kkm - wymiana tarcz???
On Thu, 5 Aug 2004 09:59:36 +0200, "YaNkEs_69" <yan@poczta.onet.pl
wrote:


Jak dla mnie to conajmniej podejrzana. Jeśli naprawdę tarcze już sa na
tyle starte że kwalifikują się do wymiany to do tego przebiegu to ja bym
dodał jedyneczkę z przodu (o ile nie jestes pierwszym wlascicielem).


Właśnie. Czy istnieje jakaś metoda na sprawdzenie wiarygodności
licznika?
Według moich wrażeń, autko spisuje się doskonale. Nic nie skrzypi, nie
zauważyłem jakichkolwiek zużyć wewnątrz lub na zewnątrz. Książka
serwisowa co prawda prowadzona do drugiego przeglądu (ostatni nie jest
wbity), ale jest naklejka serwisowa na wlewie oleju z informacją że
następna wymiana po 60.000 km.
Sprawdzałam nawet pedały pod kątem zużycia - nie są wytarte. Lakier
stan idealny, zwróciłem uwagę szczególnie na przednią maskę i grill -
zazwyczaj podczas częstej i szybkiej jazdy powstają tutaj mikrorysy i
oderzenia i kamyków oraz samochodów jadących przed nami. Też niczego
nie zauważyłem. Opony salonowe, typowe zużycie dla 40.000 km.
Gdzie jeszcze szukać?

pozdr


Źródło: topranking.pl/1628/golf,iv,1,4,40kkm,wymiana,tarcz.php


Temat: Białe samochody piętnuję !!!


"Boska" <bo@nie.ma.takiego.numeru.plwrote in message



1. sprzedac samochod i kupic inny kolor*


Niestety, nie mogę sprzedać czegoś, co nie jest moją własnością :-(


2. przemalowac samochod na inny kolor


Z powodu j.w. byłoby to kłopotliwe...


3. nakleic na nim czarne laty, zeby udawal brudna krowe albo
brudnego
dalmatynczyka (zaleznie od wielkosci lat).


O to już godne zastanowienia się, choć samochody z naklejkami tak
jakoś źle mi się kojarzą (białe paski przez dach, orły na masce,
"tjuninkowe" naklejki na wlewie paliwa, napisy "pionieer" na przedniej
szybie - no uraz mam normalnie), ale "krowa" do mnie przemawia,
zwłaszcza, że rzeczony samochód to wolnossący diesel. Pomyślę...


4. przypomniec sobie, ze w okolicy samochodu to jednak wiekszosc
czasu
spedza sie w SRODKU, wobec czego poprawic estetyke wnetrza, a
zewnetrzem
niech sie martwia ci, co widza.


O i ta rada mi się podoba, podniosłas mnie na duchu, dzięki :-


*jedyny wlasciwy - czarny :a potem przeniesc sie do Irlandii gdzie
pada
czysty deszcz i myje auta


Do Irlandii bardzo chętnie, byłem, miło wspominam, chętnie się jeszcze
kiedyś wybiorę. Ale czarny samochód - a w życiu, to się brudzi niemal
tak strasznie jak białe!

J.


Źródło: topranking.pl/1748/biale,samochody,pietnuje.php


Temat: skradziono samochód
W nocy z dnia 16/17.02.2004 skradziono samochód DAEWOO TICO koloru srebrny
metalic, o numerze rej. CSE K414.

Znaki szczególne:

- Tylna klapa z fabrycznym spojlerem.
- Na tylniej klapie od bagażnika z lewej strony naklejka - ryba (znak
chrześcijanina), a po prawej żółta naklejka Citroen Club.
- Przedni spojler pęknięty, koloru czarnego
- Na przedniej masce lekkie wgniecenie z pęcherzami.

Wszystkich, którzy wiedzą cokolwiek na ten temat proszę o pilny kontakt. Za
udzielenie informacji, która pozwoli odzyskać samochód będzie nagroda.


Źródło: topranking.pl/1761/skradziono,samochod.php


Temat: skradziono samochód
Na tylniej klapie od bagażnika z lewej strony naklejka - ryba (znak
chrześcijanina), a po prawej żółta naklejka Citroen Club.

chrześcijanin, a złodzieja oszukał :(
nieładnie

sorki, ale nie mogłem sobie odmówić....
powodzenia w szukaniu


W nocy z dnia 16/17.02.2004 skradziono samochód DAEWOO TICO koloru srebrny
metalic, o numerze rej. CSE K414.

Znaki szczególne:

- Tylna klapa z fabrycznym spojlerem.
- Na tylniej klapie od bagażnika z lewej strony naklejka - ryba (znak
chrześcijanina), a po prawej żółta naklejka Citroen Club.
- Przedni spojler pęknięty, koloru czarnego
- Na przedniej masce lekkie wgniecenie z pęcherzami.

Wszystkich, którzy wiedzą cokolwiek na ten temat proszę o pilny kontakt.
Za
udzielenie informacji, która pozwoli odzyskać samochód będzie nagroda.

--
pozdrawiam
Dariusz Chmielewski
dariusz.chmielew@sprint.pl



Źródło: topranking.pl/1761/skradziono,samochod.php